Down on me...

Bra dag. Godkänd på 'Sh´Bam:en, fick en del gjort på jobbet, träffat några fina människor idag b.la Den här damen, och den här:-)

Körde ovanpå allt dansande ett ryggpass innehållandes enhands-snatchar, marklyft, frivändningar, rodd och lite annat gött som Johan pillade ihop. Känner redan att jag kommer få en fiiin träningsvärk, så välkommet!
40 minuters  dynamisk stretch på det, sen var jag rätt mör.

Innan passet fick jag en härlig blandning av olika pre-workouts, vilket gav en del extra tryck!
Problemet är att jag nu sitter här helt klarvaken och är inte trött alls!

Får nog ta och prova att sova, imorgon ska det jobbas, träna, och såklart DANSA!

Energy//M



Gamla bilder...



Hey, kolla boobsen;-)





Mallorca-09



Snart dags;-)





Min lilla prinsessa!



Min lilla dansare;-)

Nä, godnatt nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0