Heeees....

Är inte helt frisk....
Nåja, lite lätt  sjuk i huvudet är bara sunt tror jag, iallafall om man ska klara av den världen vi lever i;-)

Men den här halsen!

Idag har jag låtit som en 70-åring som rökat 2-3 paket cigg om dan, inte ok!

Känner mig inte direkt sjuk, men halsen svullnar upp ibland och snart tappar jag rösten helt. Vara tyst är ju inte min grej direkt;-)

Har så mycket mental energi, är så galet taggad inför nästa steg i min egenträning, och så blir det såhär, bläää!

Ni håller väl tummarna för att jag är frisk imorgon?
Har några viktiga möten inbokade, vore liksom tråkigt om jag inte kan prata;-)

Gonatt goingar//M


Ps! Jordens största kram till min fina vän Madelene som har en bebis i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0