Gym-häng...

Man kan ju tycka att efter jobb hela dagen på gymmet så längtar man bara därifrån..

Men inte då;-)

Åkte och hämtade Lill-Struten efter jobbet, hem och käka lite och sen off till gymmet igen för lite egenträning. Det blev en snabbis idag, med den här tröttheten i kroppen så vill jag inte pressa kroppen för mycket, det är ju trots allt mindre än en vecka sedan jordens värsta kräksjuka tog över mig...


Tungt;-)


Ihop med armbågarna Hennings;-)

Kikade in på Johannas Zumba-pass några gånger, och shit vilken energi den tjejen har!!! Min "zumbalillasyster" har inte varit instruktör jättelänge, men hon är sååå duktig och har verkligen fattat grejen med energin och närvaron i klassen!
Så hatten av för en grym instruktör, så stolt över dig! Ångrade att jag inte var med, men prioriterade min egenträning, duktiga mig;-)
Nästa vecka får det bli Zumba med JOAH!


ZumbaSisters;-)

Med ledig helg framför mig ser jag verkligen fram emot Fredagen! Och på Lördagen  kanske lite Vin-häng med de bästa av de bästa, SPORTLIFE DANCECREW! Kan ju bli hur galet som helst;-)

Soon Friday people! //M

Kommentarer
Postat av: Johannibanani

MEN ALLRA SÖTASTE DU!!

Tack vad glad o varm i hjärtat jag blir. Frågan är om de är konstigt att jag hajjade energi närvaro grejen när jag från början haft dig som förebild å inspirationskälla?



Då finns inget annat min bästa bästa Zumbamami!



Åh nu kan jag sova gott. Lovelovelove!

2011-02-13 @ 21:59:29
URL: http://johannajohannagbg.blogspot.se
Postat av: Totten

Roligt att springa på dig på Partille i söndags OCH Grattis till nya jobbet...Vad roligt! :)

Kör så det ryker och hoppas vi ses snart igen!



Stor kram!

2011-02-17 @ 13:58:40
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0