Zumba WorkShop!

Har haft en helt fantastisk dag!

Zumbainstruktörer från Göteborg och även Trollhättan, Uddevalla, Alingsås och Stenungsundsområdet träffades för att inspireras av varandra, och dela med sig av låtar, koreografier och energi!

Musikanalys:


Dusko råpluggar:


Sara håller i penna:



Jag körde mössa-stylen idag... Mest för att jag inte hann borsta håret i morse! Familjen Kaos på morgonen it is!


Helt galet vilka fantastiska, kompetenta Instruktörer vi på Sportlife har!

Har fått flera små idéer till mitt Zumba-pass!

Så tack alla som var med idag!

Nu har jag hela magen full med finfina tapas, och ska lägga mig i ett  varmt bad med en bok...

Mys!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihihiih i like! känns väldigt pedagogskt av mig att täcka hela tavlan... analyserar jag i smyg tro... :P TUR att ni redan kan det där!! :)

pöss

2010-10-16 @ 20:10:28
URL: http://www.inspirerasmedmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0