Rosa Dygnet...

Just hemkommen från Rosa Dygnet på Sportlife Exclusive.

Dygnet är i full gång, och just nu i denna skrivandes stund kör Emil sitt cykelpass, iförd denna charnerande outfit;





Gillar när människor bjuder på sig själva!

Jag och Dusko teamade som bekant ett Zumba-Party, och det var ett härligt gäng som var med och skaka rompan;-)

Ska ärligt säga att jag inte var helt nöjd med min egna prestation, men som tur är hade jag mina lilla Dusko med mig som var grym som vanligt!!!
Kände mig lite tung i kroppen, ont i knoppen och ofokuserad...
Har ju känt att jag har en förkylning som smyger sig på, kanske därför...

Nåväl, ingen människa är ju fullkomlig, och jag försökte iallafall sprida energi ändå, vilket är väl det som räknas, right?



2 härliga Sportlife peeps, Dusko & Anna-Maria!



Jimbo-Bimbo in Pose-action!




Zumba-Mami!

Världens största Kram till eldsjälarna bakom detta event, och en ännu större kram till Maria, vars mamma gick bort i cancer i Mars... Vet hur det känns att förlora sin mamma alldeles för tidigt...

Du vet väl att du fortfarande kan bidra? Många bäckar små...;-)

Nu te och sen sängen!

Nani/M


Kommentarer
Postat av: Maria

Malin - du såg verkligen inte tung ut nånstans

jises vilken energi!

Somsagt - första gången på Zumba för mig, och lovar att jag kommer gärna och besöker dig nån annan gång!

Tack för att ni ville vara med och förgylla vårt Rosa Dygn!



kram Maria

2010-10-04 @ 20:50:14
URL: http://marytranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0