Partille rockar!

Har varit galet kul att jobba ikväll i repan, galet mycket folk på passen, och det är helt amazing att jag kan ha en full (och lite till) MRL klass efter en Zumba....!?

Träningsglada (och lite småcrazy) medlemmar i Partille alltså, VI GILLAR!

Känner fortfarande att min kondition är på topp, har ju utöver mina pass tränat Intervaller i gymmet med löpning en eller två ggr i veckan det sista, och det gör att jag inte riktigt tar ut mig på MRL:en... Det betyder att jag kan lägga mer fokus på coaching, det gillar vi. Ska ärligt säga att första  månaden som jag körde MRL (Januari detta året), tog jag ut mig helt och fullständigt. Nu skulle jag kunna köra två pass på raken. Och nej, jag tänker inte be om ursäkt för mitt skrytande, är stolt över mig själv och min kondis!

Sen att jag svettas som en fontän, det är ett kapitel för sig....


Härlig kväll med andra ord, nu är det té och sen sängen, upp o öppna imorgon 06:45!

KRAM //M

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har en full MRL-klass eftersom du är grym, Malin! Har lika kul varje måndag! :)

2010-10-19 @ 07:58:25
Postat av: Sofia Löfgren

Vilken härlig blogg du har Malin! Jag har ingen vana att läsa bloggar men din var jag nyfiken på..och det var jättekul läsning! Jag kommer fortsätta läsa den!!!! Kram

2010-10-19 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0