Huvudvärk & vallöften...

Har haft en sjukt enerverande huvudvärk hela dagen.
Åkte hem vid 14 och sov som en sten till 16.30.
Kan ju vara ett tecken på att nånting är på G i kroppen, så come on, BRING IT ON THEN!
Är så trött på att vara halvsjuk, var det innan vi åkte, och så nu igen då...
Bättre med en redig förkylning som är borta efter några dar än det här som aldrig bryter ut...

Men men, hoppet är ju det sista som överger människan, så jag hoppas att det känns bättre imorgon!

Hade ju tänkt starta en  ny tränings "period", en period där fokus läggs på förbränning, men får nog avvakta tills jag känner mig "hel".

Och när jag  gör det tänkte jag att jag skulle dela med mig av träningsupplägg och resultat med er, bra va?

Har by the way varit på föräldramöte idag, och jag beundrar verkligen ALL förskolepersonal. Deras engagemang, kunskap och energi trots  dålig budget och nedskärningar. När ska politikerna göra ALLVAR av sina åsikter/löften om att satsa på barnomsorg/skola??? När ska dom förstå att det lönar sig att satsa på barnen redan i låg ålder???
Nästa val kanske?



//M


Kommentarer
Postat av: Jenny, Edwin & Wilmer

Härligt, jag följer gärna dina tränings upplägg!

nu ska jag försöka träna min kropp till beach 2011. Min kropp ser inte ut som den gjorde förr.. Visserligen har jag fått två barn.. men nu jäklar ska jag trimma den! Tips på hur?

har kollat i Sportlife nu och det blir ett kort i Frölunda, det ligger mig närmast och så har det barnpassning=) Kan du rekommendera den anläggningen?

Ha det gott och krya på dig!!

/Jenny

2010-10-05 @ 23:12:28
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Anders

Förbränning... Tja, Cykel75 på tisdagar i Partille, bättre förbränning får du leta efter!

2010-10-06 @ 15:26:20
URL: http://sportlifecykel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0