FikaFredag!




Dagens I-landsiaktagelse; nu har vi äntligen fått ett trevligt fik/restaurang på Allum!

Gott kaffe och trevlig personal, det är nåt annat om man åker trappan upp, till "Eat" (som vi i våran familj kallar Skit) det rimmar hahaha! Där smakar maten skit, det är skitigt överallt, och personalen är typ max 16 år gamla och HELT ointresserade av att göra ett bra jobb, och service kan dom inte stava till....

Men nu så!



Fick efter vårat lilla Fredagsfika dra mig ut till Sportlife Kållered, där 70 Zumbasugna medlemmar väntade på mig.. Ja, egentligen väntade dom på Kristina men Stackarn hade helt tappat rösten och var inte alls iform för att köra sitt pass. Egentligen är jag väl inte så sugen på att köra ett pass en Fredag eftermiddag, men vem kan säga nej när man vet energikicken man får, och dansglädjen hos våra medlemmar?

Inte jag iallafall...;-)

Imorgon ska jag på den efterlängtade Anatomi & Fysiologi utbildningen, fick ju avboka sist det var aktuellt pga barnvaktsstrul, men håller tummarna för att inget ska hända den här gången...

God natt alla Troll, Sov gott i Höstrusket!

M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med ett nytt Cafè där!! Det behövdes verkligen men vad det för dekorativt dom gjort på latten? Hjärtan och blad brukar man se men en .....?!



=) kanske bara jag som har lite dirty fantasi=)

2010-10-22 @ 22:47:44
URL: http://honeypumpkin.blogg.se/
Postat av: Mia

Det behövdes verkligen ett nytt café JA :-). Fy fasiken för EAT. Vi fick be dem ta bort möglig pannacotta från deras disk/kyl, och vad blev svaret från den unga tjejen: "jaha" och ett ryck på axlarna. BUUUU!

2010-10-23 @ 10:59:11
Postat av: Malin

Kan nog hålla med om att latten ser lite Nasty ut... Men den var god;-)!

2010-10-23 @ 23:27:40
URL: http://activemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0