Sol i sinne...

Vill så gärna men kan inte riktigt säga att jag är frisk...

Men men, ingen feber och jag mår bättre och bättre för var dag som går!

Och det får man ju vara nöjd med...

Vaknade halv åtta, Matte drog till Stockholm fyra i morse (!), Signe låg och snarkade så gott i sin säng.
Jag gick upp, drack lite fil (hungrig!), och fixade nunan.
Kikade in i sovrummet och där låg hon, världens vackraste, och kikade ut genom spjälorna...
Jag går in och säger "gomorron lilla lus", och hon spricker upp i ett stort leende..
Lyfter  upp henne och får en hård, varm kram och en sömnig puss mitt på munnen.

DET är kärlek.

DET är meningen med livet.

Nu blir det uppladdning för MRL 12.00 Sportlife City Domkyrkan.

Sen har jag en helt ledig helg framför mig, HOPPAS på fint väder;)



KÄRLEK //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0