Så. Mycket. Svett.

Den moderna, dyra, och fantastiska klimatanläggningen på mitt älsklingsgym Sportlife Partille har tagit semester.

Teknik är väldigt bra, när den fungerar.

Så det var MYCKET svett ikväll, det fanns inte en torr fläck på hela min kropp. Kan tänka mig att  Folket i Partille tror att jag har inkontinens problem.



Kanske ska smörja in röven med sånt här???

Nu är jag en sån som ÄLSKAR att svettas och träna i värme, så länge det finns LUUUUUFT!

Och med en ihängande förkylning + pollenallergi, så blir det lite tufft att köra intervall-pass...

Som tur är älskar jag mitt jobb och mina deltagare, och det täcker upp för den taskiga syresättningen!

Och klimatanläggningen ska bli fixad de närmsta dagarna, så kom och träna!



Och vet ni, jag har en gästplats på min ZUMBA på Onsdag, Sportlife Backaplan kl 19.30!

Vem vill komma???

Först till kvarn...!







Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, måste bara säga att det är så inspirerande att läsa din blogg!! Blir så glad när man ser att du bara älskar att träna, började träna i januari i år och fastnade för MRL:en som är så kul!! Men till anledningen att jag skrev: vad är skillnaden på Zumba Och Zumba fitness??

2010-06-08 @ 00:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0