Phew...


Uttalas typ fjuuu...

Det har varit mycke nu, lite rörigt och snurrigt men nu är jag på banan igen!
Mycket grejer har gjorts, upplevts, setts och jag väljer att visa det roliga vi har gjort den senaste veckan...



Vi har "firat" Mattias som fyllde 34 år på Valborgsmässoafton, Kram på dig Älskling!




Signe ser lite skeptisk ut men jag lovar, hon hade hur kul som helst!



Hon  fick en helt egen efterrätt!  Lyckan var total...




Kalas hos Filippa 3 år, Signe och Filippa har inte setts på ett bra tag,
men de började pajasa sig med en gång...







Vi har också träffat  Madde och Lexie:



En liten kram när man skiljs åt såklart!



Underbara, vackra Madde! Till sommaren flyttar hon och lilla familjen hem till Sverige igen!

Madde är en av de snällaste, finaste och gladaste vännerna jag har! Vi har varit kompisar sen första klass och Man kan berätta ALLT för henne utan att hon dömer och det kan gå ett halvår utan att vi ses och när vi väl gör det känns det som att det var igår... Det är en riktig vän det!

Dessutom är hon altid så snygg och piffig, med klackar och blomma i håret!
Vi är nog en härlig syn tillsammans, jag med mina Nike-sneakers...;-)





Fullt ös, och nu är jag nästan medvetslös, så nu bire sängen!

Adios!

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte läst din blogg på otroligt länge, varit mycke nu det sista. Du e för go, hur mysigt som helst att träffa er och snart blir det mycket oftare, wooohooo :-) massor me kramar till er

2010-05-19 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0