Good Morgon!




Jag kan se väldigt glad ut!



Jag kan se lurig ut....



Och lite "svår".....







Jag vaknade vid sex imorse bara för att konstatera att  de andra i familjen sov...
Signe har haft för vana att vakna vid sex-tiden varje morgon de sista två veckorna, och som ni vet så är det en VÄLLDANS skillnad på att vakna 06.00 eller 07.15!!!

Det finns ju också en tendens bland de vuxna i den här familjen att sitta uppe lite för länge på kvällarna, med resultat att vi får alldeles för lite sömn!
Så jag fick i säng oss i tid 22.00, men det tog en bra stund för mig att somna, M snarkade ca 7 sekunder efter han lagt huvudet på kudden...
Min inre klocka hade visst (högst ofrivilligt) ställt in sig på att gå upp med den pigga 2-åringen, men hon vaknade först 07.30!!!

Så det blev en härlig "sovmorgon" (jag somnade om vid strax efter jag vaknade första gången).

Har sorterat tvätten nu, det blev inte mindre än 9 maskiner!
Så det blir till att tillbringa dagen i tvättstugan, och försöka få lite ordning i garderoberna.
Ska försöka ta en sväng med dammtrasan, dammsugaren, och moppen också... Tråkiga aktiviteter men ack så skönt när det är gjort!

Hoppas du får en bra dag!

M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0