En vanlig dag....

   Jag vill ha!!!

Min lilla mirakel-maskin!









Åkte hemifrån 07:20, mötte precis Mattias i dörren som jobbat från 08.00 igår! Han fick ta Lillan till dagis. Så är det att vara egenföretagare, ingen dans på rosor hela tiden!
Kom till jobbet och hade ett riktigt bra personalmöte, känns som att vi verkligen har en bra grund och en spännande framtid framför oss! Vi kan verkligen bli precis så bra och framgångsrika som vi själva bestämmer oss för att bli! Jag ska ge Allt!

Är så glad att få vara en del av detta underbara gäng!

Hämtade Signe på dagis, åkte och körde ett pass SatsAfro, tyvärr "knäckte" det till lite i nacken så jag fick lämna passet efter 45 minuter... HATAR att lämna pass, tycker det är respektlöst mot instruktören men jag hade inget val. De flesta av er vet ju att jag har problem med ryggen, har varit så bra och utan värk ett bra tag nu, så jag ville inte riskera nåt...

Åkte hem, handlade lite mjölk och sånt, slängde ihop en köttfärsås med basilika. Så gott att ha en hel gryta som står i kylskåpet, bara att ta fram och värma!

Sen blev det obligatorisk bok-läsning med Lillan i sängen, välling och natti natti!
Tog mig ett varmt bad och gjorde min ansiktsbehandling med mitt Galvaniska SPA, helt underbart! Känner mig riktigt ren, fräsch och mjuk i ansiktet nu! Dessutom körde jag "Icedancer" med maskinen i nacken och axlarna, det är en gelé som funkar som ett liniment, hur bra som helst! Känner nästan ingenting i nacken nu....

En ganska vanlig dag alltså....

Nu har jag suttit en stund vid datorn med ett glas rött, snart blir det natti natti även för mig...

Är glad för en "ny" vän.... Kram till dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0