Loading





Jag får så mycket fina ord skickade till mig. På Facebook, mail och här bland kommentarerna.





Jag blir så otroligt rörd av det ni skriver, försöker ta alla positiva ord till mig, göra något bra av mig själv.

Jag vill vara en bra människa.

Men vad ÄR en bra människa?

Svaren på den frågan är många, många.
Beroende av religion, kultur, geografi så ser svaren olika ut.

Den människan jag vill vara är snäll mot andra, är närvarande som mamma, stöttande sambo, lyssnande vän och pålitlig, ambitiös kollega. Jag vill vara en balanserad människa, med plats för stora känslor.

Ikväll är jag helt slut. Veckan som gått har tagit på mina krafter.

Ska försöka ladda om med lite chips och god natts sömn.

Imorgon blir det SatsFlow med den här tjejen som instruktör (hon är grymt bra)!



Loading........

...................

//M



Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för sällskapet idag. Alltid lika kul att ha med dig. :-) Gällande att vara en bra människa så tror jag att det i grund och botten handlar om att vara ödmjuk, engagera sig för personer och saker i ens omgivning och framförallt att medvetet försöka vara "bra". Hela tiden utvecklas som person, utmana sig och utsätta sig för nya situationer, utmaningar och människor. Flummigt..? ;-) Kram

2009-10-04 @ 13:45:31
URL: http://misssophie77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0