Crazy!

Har haft en galen dag.
 Det är liksom ingen idé att dra hela historien för er, för ni kommer inte tro att nåt av det är sant!

Ok, vi tar det kort då...

Jag är ensam i salongen för de andra är i Sthlm på Goldwell-weekend.

Skattemyndigheten kom till salongen för en kontroll.

Jag sket nästan ner mig.

Hade glömt fylla i personal-liggaren.

Kan bli böter.
Blev utfrågad av de stela skattemyndighetsmänniskorna en massa och började armhålesvettas.

Det är lite märkligt att jag reagerade som jag gjorde för salongen sköts så pedantiskt och korrekt att det  nästan är läskigt...

Fick ringa min chef efter att skattemyndighetsmänniskorna gått och hon höll på att skratta hjäl sig när hon hörde hur upprörd jag var.

Efter en timme när jag äntligen hade lugnat ner mig ringde det på telefonen.
Det var från skattemyndigheten igen. De hade överlagt och ville skicka människor att hämta bokföringen och loggbok och alla handlingar och jag tänkte att nu svimmar jag. Jag trodde på fullaste allvar att de skulle komma och sätta handfängsel på mig och sätta mig i en cell. Han pratar en bra stund och jag dog nästan.
Rätt som det är hör jag någon GAPSKRATTAR i bakgrunden. Det är Nettan. Min andra chef.

Kul skämt. Jag ska ägna mitt liv åt att klura ut nåt sätt att hämnas på.

Det är sant.

Imorgon är jag ensam på salongen igen. Det är ganska tråkigt.
Saknar mina kollegor.

Trots allt.

Dom har nog haft kul åt mig däruppe i Sthlm.

Kul att man kan glädja nån.

Jag får väl bjuda på det.

Men den som ger sig in i leken får....

//M

 En ulv i fårakläder...Hämnden är ljuv......




Kommentarer
Postat av: Cecilia

HA HA HA - kan inte låta bli att skratta jag med....men jag förstår samtidigt hur svettigt det måste varit och sen ringer "dom" också...wow...då hade jag nog kolat av.....

Men du får tänka på att det är goa vänner du har som skojar så friskt med dig....tänk ut en bra hämnd...:)



kram

2009-10-03 @ 09:42:45
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Nettan

hihi malin vår kära... du e underbar!!! Har haft lite dåligt samvete... men bara lite ;) pöss

2009-10-04 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0