I MÅÅÅÅLLL!

                             Jag fixade det.



Nästan iallafall...

-2cm midja
-ca 1,5cm stuss (skulle väl kunna skriva -2 men ne, det är ju inte riktigt där

Vikt 72.2=-1,6kg

Det där med "stussen" då...

Stussen mäter man ju där höften är som bredast. Jag hade ganska breda höfter innan jag fick barn men nu är det ännu "värre"! Fast på ett sätt gillar jag ju breda höfter, det är otroligt kvinnligt! Så jag ska inte lägga så mycket vikt på det...
Är otroligt nöjd med det där med midjan, "mammamagar" i största allmänhet är ju ganska svåra att få bort, det är elasticiteten i huden som tar lång tid att "komma tillbaka". Dessutom är det viktigt att mäta sig vid exakt samma datum varje månad, att mäta varannan vecka osv är helt meningslöst pga ägglossning, mens etc...

Det med vikten är också positivt, bryr mig som sagt inte så mycket vid det men det är ingen hemlighet att lite fettprocent gärna får bytas ut mot muskelprocent...Älskar muskler.

Är supernöjd med mina resultat! Det viktigaste är att jag verkligen känner mig starkare, rörligare, lite lättare!

Blir otroligt peppad att sätta upp nya mål med min träning! Vet att jag kan göra ännu bättre än så här! (har ju faktiskt slarvat lite med maten på helgerna...)

Så, hur ska mina nya mål se ut? Förslag?

Är även så otroligt danssugen...
Vet inte om det är för att jag glor på So you think you can dance...?
Eller för att jag lyssnar på så bra musik hela tiden?
Eller behöver jag uttrymme för mina uttryck kontra intryck?

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0