Hoppas det känns bättre imorgon...


080101 Lyckligaste dagen i mitt liv...Trött och nyförlöst...

Idag har jag och Myran mest varit hemma och städat. Det såg ut som en napalm bomb här hemma, men Myran hjälpte mig att städa, så bra!

Sen åkte vi in till SATS, jag tränade Body-Pump och Signe hade tydligen röjt runt ordentligt på Mini-Sats, tror jag det efter en hel dag hemma med mamma...

La på lite vikter idag på vissa övningar, kändes helt ok. Det är det bästa med Pump, att man avancerar snabbt och kan lägga på mer...Det tråkiga är att jag tröttnar på låtarna och övningarna så snabbt, borde det inte komma en ny release snart...? Fast det klart, det är ju semestertider i Sverige, och då STANNAR JU ALLT! Under åtta veckor går det inte att få tag på nån i nån myndighet eller liknande...Det är väl bra att folk har semester, men ändå...Så det lär väl dröja  ett tag innan det kommer nån ny release...

Har känt mig lite nere idag, ibland är det som om tråkiga minnen och upplevelser förföljer mig, vill inte släppa taget. Jag ältar allt om och om igen, kunde jag gjort annorlunda? Och det klart jag kunde, så är det ju jämt...Hoppas jag vaknar imorgon och har "gått vidare"...

Kram på er alla, och glöm inte att "kommentera" med era tankar...!

//M

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älta inte, everything happens for a reason och man lär sig av allt som händer :)

2009-07-07 @ 18:54:47
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0