Lördag...

Lördagen startade med Junior-Dance för Signe, ett rygg/mage pass för mig i gymmet och fortsatte med Sh`Bam kvartal!

Signe var så duktig som vanligt på sin dans, är så enormt stolt över både henne, ledarna och Sportlife som lanserat sitt egna barndanskoncept den här terminen! Vi har så mycket kompetens inom det här företaget och JuniorDance och MoveIt är verkligen en succé! Har pratat med massa föräldrar och alla är supernöjda!
Inget skitsnack om FunkyKidz men jag tycker allt att vårat egna koncept håller annan kvalité i koreografier, pedagogik osv...

Mitt gympass gick riktigt dåligt, hade absolut inget "tryck" i kroppen och huvudet ville mer än kroppen, helt klart...
Är ganska vätskefylld och allmänt svullen så det kan ju bero lite på det.

Efter L.A får det bli nya tag och full fokus på träning och kost igen! Ska boka in lite nya PT timmar med Johan, jag behöver honom! Jag får verkligen ut mer av varje träningstillfälle när jag har min PT eller någon grym träningskompis (typ min lilla Sandra) med mig.

Sh´Bam 7 kvartalen var helt fab! Jag körde ju den i Sthlm på Nike Blast, och den är verkligen bra! Får nog ta med datorn till US för annars vet jag inte alls hur jag ska hinna plugga in den, releasen är dagen efter som vi kommer hem...;-)



Tankade massa kärlek på kvällen hemma hos AK & Co med massa Mellomys, rödvin, klädprovning och godis!

Fick en helt fantastiskt snygg röd skinnjacka i födelsedagspressy av min fina vän!

TUSEN TACK!!!



Fick av en medlem och flitig deltagare på mina pass en "goodiebag" med bla det här;



Tack så mycket!


Nu städning och visning av min lägenhet, tvätta och så kanske jag ska börja fundera på att packa?

Sweet Sunday!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0