Life after L.A...

Will never be the same!

Skämt åsido så går det väl rätt fort att komma in i vardagen igen, även om intrycken, pulsen, människorna, skratten, upplevelserna satt djupa spår i mig...!

Vi hade en fantastisk tid i Los Angeles, mässan var helt grym och lärorik, jag fick komma närmare mina kollegor, fick en ny liten  vän som alltid kommer finnas i mitt hjärta; Mikaela! Sjukt roliga citat som; "Ja jag hade ju legat med mig om jag var rik" apropå bli en golddigger och stanna i U.S...
Eller alla helt hysteriska skratt som gav mig magrutor efter några dagar, eller iaf så kändes det så;)


Kan du se mig?


Underbart med min egna musli, och ösötad grekisk yoghurt!



Kom hem till tvättad bil, och nybytta sommardäck! Tack M!



Och hur mycket tror ni jag har gosat med den här lilla pajasen sen jag kom hem?



Handlat massa frukt & Smoothie, behöver äta ordentlig oproccessad mat efter både förkylningskänningar och efter lite halvtaskig kosthållning i L.A...;)



Ekologiskt bageri bara runt hörnet från min lägenhet i Majorna; rekommenderas!



Köpte ett surdegsbröd med linfrön, och en jättegod ost!



Nu ska jag ta tag i den här röran...



Och njuta av den här röran;-)

Vill du se mer bilder från L.A, kolla min facebook;-)

//M


Kommentarer
Postat av: Linda

tycker om din blogg, tycker du borde blogga mer, fast du jag har en fråga? du som e bra på att träna, jag skulle veta vad jag kan göra för att få bort min dubbelhaka? jag är smal fast jag har dubbelhaka, blir tacksam om du svara :)

2012-03-24 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0