Zumba Mami is back :)



Hade äran att "låna" Almedals gänget ikväll, Johannas hals är fortfarande inte bra så jag ställde gärna upp.

Och guuud vad jag har saknat att instruera!!!
Fick så mycket underbar energi tillbaka, behöver verkligen det!

Så, det blir en sommar fri från fasta klasser, men desto mer tid att kunna vicka andras.

Var heelt slut efter passet, men knät höll och jag är så glad för det!

 Nu längtar jag och Lillan till den riktiga sommaren, Hade varit så fantastiskt att få njuta av sol och häng här i nya huset ;)

Tylösand 2011







Älskar dig min lilla Myra ;)

//M


Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig Zumba Mammi! Måste ta mig i kragen o gå på de klasserna igen :)

2012-06-13 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0