Im blessed...

Med så mycket K Ä R L E K!

För det första så har mitt lilla Troll varit på ett fantastiskt humör de här dagarna, ingen trots, inga vredesutbrott utan istället massa mys, gos och skratt!



Trollet fick följa med på middag med mina kollegor ikväll, gick hur fint som helst ;)



Coola tjejor;)


Tidigare på dagen hade vi möte med ledningsgruppen och jag slogs IGEN av tanken att jag är så blessed att ha så mycket kompetent, driven och fantastiska kollegor omkring mig! Sportlife Göteborg kickar ASSS!!!!!

Vi bjöds på en liten överraskning efter lunch, och drog iväg och körde Gokart. Man kan säga så här; Vi är nästan alla ett gäng fartdårar! De flesta av oss kom med på nån Highscorelista, jag kom på en femteplats av 21, helt ok tycker jag, har ju aldrig kört förut ;)
Men måste absolut göra det igen!

Speedlover OCH endorfinjunkie, bra combo???

Så, ingen träning idag, tar igen det imorgon;)

Natti!

//M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0