Summer...

Inte för att jag egentligen vill kalla 15 grader, snålblåst och massa regn för sommar, men jag gör som den gode "svensk" jag är, biter ihop och försöker tänka positivt...
 
 
Så vad gör vi...? Tränar, äter, leker, sover, äter choklad i sängen (när det regnar), går på kalas, jag går på fest, and so on...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och FATTA hur glad jag blev när JO hittade mina älskade solbrillor på Almedal, trodde dom var gone forever men nejdå! Bra att jag har TUR i nånting ;)
 
 
Varje morgon jag vaknar, vare sig hon ligger bredvid mig eller inte, så tänker jag på hur lyckligt lottad jag är...
Vackra, underbara, smarta lilla människa.
 
Imorgon hoppas vi på SOL... :)
 
//M

Kommentarer
Postat av: Cassie

hej! Om man vill komma i kontakt med dej, vart vänder man sej då. Har lite frågor :) /cassie

2012-07-11 @ 18:58:01
Postat av: Malin

Hej Cassie! Om det gäller saker kring mitt jobb så kan du maila mig på [email protected], är det av lite mer "privat" karaktär, kan du skriva till [email protected]!

2012-07-11 @ 22:26:31
URL: http://www.activemama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0