Sh´Bam, SPDC & PT!

I veckan hade vi premiär för Sh´Bam på Sportlife Partille, och det blev succé hela vägen! Som instruktör ÄLSKAR jag nya utmaningar, och Sh´Bam har varit en riktig nöt att knäcka för mig! Har övat och kämpat jättemycket, är ju van vid att få bestämma allt själv, och nu ska jag göra exakt som någon annan säger... ;-) Jag och Jo har teamat båda veckans klasser, och det känns skönt att ha haft henne som stöd...

Även som platschef är det fantastiskt kul med nyheter på gruppträningschemat som får reservlistan att peaka...;-) Medlemmarna verkar tycka det är en bra blandning av olika stilar och rörelser, och det viktigaste; hitta känslan!

Har satt in två extraklasser i Sh´Bam och fler kommer;
Söndag (idag) 15.00
Tisdag            12.00

Veckan innehöll även två PT-Sessions med bästa PT-Johan, och vi har lite nya mål inför den här säsongen, Jag ska bli stark och hård! Det mjuka får jag behålla på insidan (och kanske jobba lite på det med?)

Vi ska jobba med fyra styrkepass per vecka, samt mina egna klasser, så det kommer ungefär bli lika mycket träning som innan, fast MYCKET tuffare. Jag har mest glidit omkring i gymmet det senaste, inte haft något riktigt fokus, så det känns gött att ha mål och ett ordentlgt upplägg!



Nu köör vi!

SportlifeDanceCrew rev av en gammal möglig koreografi på invigningen av Sportlife FatFight! Nu blir det nytändning med ny koreografi inför våren! Finaste Berna (vår manager;-) hade fixat heta kepor till oss, jag var lite tveksam till en början men Signe tyckte jag var "svincooool";-)



Nu ska jag och Signe städa upp lite hemma, har lovat henne en fika på stan och sen blir det off till gymmet!

Tja Tja!

/M






Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Malin! Vad heter den grymma ”dansa-på-högtalare”-låten och vem gör den? Behöver lite positiv feeling här… Tack! :)

2012-01-19 @ 09:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0