Trött, tröttare, tröttast...?

Typ ungefär nästan alla jag känner är antingen sjuka, har sjuka barn eller är bara extremt trötta.

Februari måste ju vara årets tröttaste månad?

Men snart ljusnar det, lagom till min födelsedag (1:a Mars), brukar det vända! Och det är ju snart, eller hur?

Så, tänk såhär, Nu har vi det bättre, ljusare, varmare halvåret framför oss, Mars-September!!!



HUR trött e hon???

Imorgon e det en nya dag, FREDAG!

Nu dusch, scrub, lite brun utan sol och sen natti!

//M

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon är tröttast... Å med hon menar jag mig ;)

2012-02-16 @ 23:23:55
URL: http://Inspirerasmedmig.blogspot.com
Postat av: Malin

Visst e det underbart att tala om sig själv i tredje person?;-) Mollsy goes Zlatan;-)

2012-02-17 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0