På ett ögonblick...

Kan allt förändras. Tänk vad snabbt det kan gå från ljuva lycka till total katastrof...

Jag är ingen sån som springer runt och oroar mig så mycket för saker, ingen idé att lägga energi på det, men idag hände en grej som gjorde att jag fick en tankeställare.

Jag är så tacksam för allt jag har.

Det känns som en rejäl klyscha att slänga runt med, men jag är så glad att vi är friska, att Lillan mår bra och alla materiella meningslösa saker är verkligen bara fluff, det viktiga i livet är att vi har varandra...

Nu tänker jag inte bränna mer energi på det här, jag ska släppa det precis som jag lägger ner att lägga energi på människor som inte förtjänar min uppmärksamhet...



Ta vara på varje dag;-)



Sjuuukt trött!




Imorgon ska jag hänga och busa med den här goingen;-)





Och självklart blir det en sväng till gymmet med, idag lekte vi "jag-spänner-mig-lite-till-för-alltid-retar-det-nån:-)




Miss U like Crazy sweet prinsess...


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0