Pajasmys och Valand fest!

Har en ledig förmiddag, så jag klämmer in ett blogg-inlägg mitt i frukosten;)

Har lite svårt att hitta motivationen till att blogga, vet inte riktigt vad ni vill att jag skriva om? Några har bett mig skriva om vad jag äter, och det skulle jag kunna göra men jag är långt ifrån ´det perfekta exemplet...
Även om jag tror att jag äter "bättre" än många, så känns det som att nätet svämmar över av kost-och träningsbloggar...?

Ska vi hålla oss till mixen av mamma-liv, instruktörsskap, positiv energi (den gillar jag:-), egenträning, lite kläder, lite blandat?

Vad vill du läsa?




Min lilla pajas;-)






"Mamma, jag kör faktiskt motorcykel nu"


Sportlife-fest på Valand:



Kom nu lilla Sara, jag vill bara kramas lite;-)







Fest-prep; Vissa blåser ballonger och vissa stretchar...;)

Vill du ser fler bilder från helgen, kolla in Saras blogg, och Bernas blogg!

//M





Kommentarer
Postat av: Amou Momo

Världens underbaraste Signe. Kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.



Stor KRAM.

2011-09-13 @ 12:02:20
Postat av: CS.

Malin, Vill bara säga att du är verkligen den bästa MRL-instruktören jag någonsin träffat på! Va på ett annat MRL-pass i kväll, men det är ju inte i närheten av ditt... What to do, what to do?

Jag har flyttat, så Partillegymet ligger för långt bort. Kör du bara ditt MRL-pass i Partille?

Kram C

2011-09-13 @ 22:42:00
Postat av: Linda

Gillar din blogg just för att den är en blandning av allt du listar ovan, så fortsätt så tycker jag! :) Och jag håller med CS ovan, du är en grym instruktör! Hoppas du får ordning på ryggen snart så vi får parta loss med dig igen! :)

2011-09-14 @ 19:58:24
Postat av: sara

kan du vara snäll och lägga in bilder från sportlfe festen i valand :d .. följer din blogg den e jätte braa !

2012-01-01 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0