TGIF

Det som skulle bli sovmorgon, blev inte riktigt så...

Jag är så rolig, kan se fram emot att få sovmorgon, säga "åh vad jag ska sova länge", "vad skönt det ska bli", och sen när det väl blir av vaknar jag vid 07.00...! Så det blev att ta tag i den enorma tvätthögen, har inte tvättat sen FÖRRA veckan! Löjligt mycket träningskläder!
Sen blir det några timmars jobb, och jag tänkte avsluta dagen med ett Kettlebell/cardio pass, inspirerad av Olga Rönnberg.



Helgen ska jag för övrigt spenderar med mitt livs stora kärlek, Prinsessan Trots!
Vi ska öva Sh´Bam tillsammans, förbereda inför dagis "spökfest", och gå på bio! Första gången för Signe, får se om hon klarar av att sitta still så länge!

Också håller vi tummarna för att jag och Signe kanske flyttar till Majorna vid årsskiftet;-)

TGIF!

//Mallsan

Kommentarer
Postat av: nemere

Kommer du att fortsätta som instruktör i Partille nästa år?

2011-11-05 @ 09:54:54
Postat av: Malin

Självklart ska jag köra pass i världens bästa Partille med de grymmaste medlemmarna;-)

2011-11-05 @ 20:23:38
Postat av: Anna-Karin

<3

2011-11-06 @ 09:42:52
Postat av: Fredde...

Nästan så att en gymråtta som jag själv blir sugen på Zumba - nästan ;)



Zumbar du in på Fitnessfestivalen i december också eller??



// Freppan på bodyspace (bodybuilding.com)

2011-11-08 @ 10:45:09
Postat av: Malin

Fredde- Det blir nog lite rumpskak på FF iår med ja;-)

2011-11-15 @ 19:14:46
URL: http://activemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0