Magkänsla....




Satt i bilen förut.

Köer. Skitväder.

Många tankar. Många måsten, min to do lista är löjligt lång och förmågan att kunna prioritera är högst nödvändig just nu.

Ändå har jag en sån bra känsla i magen. Vi är friska. Allting löser sig. Dagens frustration kan vara morgondagens lättnad. Vi mår bra.

Det är skönt att vara vuxen. Slipper den där hetsen inombords, har ridit ut stormar förut... Många gånger.

Trollet har humörsvängningar som en klimakteriekärring, men när hon är på sitt skönaste mood, är hon helt underbar att vara med. Jag skrattar högt åt hennes upptåg flera gånger varje dag jag är med henne.

Livet är fint. Trots allt.

Avslutar dagen med att skura toalett, sortera kläder, bada & skrubba, ett glas vin och lite ostar...;-)

Tack du som får mig att må bra...

//M

Kommentarer
Postat av: Linda

Malin! Du får allt att låta så enkelt och självklart. Ett livspussel som ska falla på plats görs ju inte av sig självt. Många skulle må bra av din inställning, läser med nöje dina tankar och mår gott av det! Tack!

2011-05-04 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0