Tröttmössan...

Är på!

Gårdagens 30-års kalajs för mig var underbart, galet, sjukt kul och fyllt med massa skratt, underbara blommor och fina presenter! Alltså precis så bra det bara kan vara!



Några av alla vackra blommor som pryder Hennings Cougar Town...

Kan inte med ord beskriva hur fantastiska vänner jag har...
Ni har var och en en speciell plats i mitt hjärta och det är så häftigt att se när så olika människor som inte känner varandra, klickar så bra så fort!


Cecilia & Anna-Karin
Efter buffé, bubbel och massa skratt drog en del av gänget ut "på stan" (säger man så nuförtiden?;-), och resten av kvällen ägnades åt D.A.N.S (såklart), tequilas (yuck!) och sen lite spoontansång när underbara Berna Böna hyrde gitarren av en "gatuartist" och rev av Bruno Mars "just the way you are", tillägnad mig! Egoboost av det större formatet, mitt på avenyn typ klockan halv tre på natten....  TACK underbara människa!

Världens största tack till; Tove, Berna, Sofia, Johanna, Cecilia, Mia, Anna-Karin, Paula och Julia för att ni är världens bästa som gav mig en underbar kväll tillsammans med er!



Och en stor krya-på-sig kram till Syrran, Cissi, Sara Mumin och Fia som blev sjuka och missade årets kväll... Vi får göra en repris snart!

Nu ska den här damen gå och lägga sig... Imorgon är det back to work som gäller!

Nog för att det är kul med fest, men jag gillar allt den vanliga hederliga vardagen också..
//M

Kommentarer
Postat av: Sara

Det gör ont i hjärtat att inte närvara!! :( men soffan gjorde sitt och jag är på bättringsvägar! Nästa gång kommer jag va tillbaka och fylla era glas som vanligt! ;) kramis

2011-03-07 @ 13:26:46
URL: http://Www.inspirerasmedmig.blogspot.com
Postat av: Anna-KArin S

<3 <3 <3

2011-03-08 @ 16:43:23
Postat av: Anonym

Är bloggen avslutad?

2011-04-01 @ 21:50:03
Postat av: Natalie

Hej hej tittade precis in på din blogg och tycker verkligen den är superduper!! Gillade Zumba-spellistan så otroligt mycket och undrar om du inte skulle koka ihop en ultimat spellista för träning, såväl löpning som gym :D Återigen tack för en bra blogg!!

2011-04-04 @ 21:19:58
Postat av: Emma

Du har sedan jag tränade för dig gått ner mycket i vikt, hur har du gjort då? Vad och hur mycket har du tränat och hur ser dina matvanor ut?

2011-04-07 @ 07:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0