Zumba 90 min!

Idag skulle jag, Dusko och Sara köra en Zumba 90 min på Sportlife Domkyrkan!
Tyvärr var Sara sjuk, så jag och Dusko fick klara oss själva, och jag ska ärligt säga att jag inte var JÄTTE-upplagd för det... Har känt av ryggen, och även min högra axel de senaste dagarna, och Söndagar är inte min bästa dag att köra pass på, då jag helst av allt vill ha min veckovila då...;-)

Men holy lord va bra det blev. Det är nåt med den där mannen. När vi kör pass ihop finns det inget som heter att spara på krutet... Det är precis som att vi bara öser ur energi till varandra, och det blir sååååå skön stämning!

Kör man Zumba i 90 min så kan man räkna med konditionsträning! Ändå kände jag aldrig att jag var riktigt trött. Förrän efteråt...

Passet tog rejält av mina "lager", så har känt mig uttömd hela resten av dan, men det var det värt!

Det blir nog inte det sista Zumba 90 min passet jag och "Cazy Man", ska troligtvis köra den fler gånger fast på andra Sportlife klubbar!

Håller på och laddar upp några klipp på YT, lägger upp här sen...

PEACE LOVE ZUMBA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0