The Academy Konvent!



På Lördag ska jag på ett konvent, som faktiskt hålls på "min" klubb, Sportlife Partille! Det är utbildningsföretaget The Academy som håller för konventet och jag är verkligen imponerad av schemat och taggad inför Lördagen!

Massa grymma dansklasser och föreläsningar att välja bland, vet inte riktigt vad jag ska välja bara?
Självklart ska jag gå på Ann-Maria Tedfeldts Indoor Walking klass, "Right behind you"! Låter lite scary men jag är ju inte speciellt mörkrädd så det ska nog gå bra!
Anna-Maria är ju en av mina chefer på Sportlife; gruppträningskoordinator, utbildare i Anatomi & Fysiologi samt skapare av S-Core; Sportlifes egna Core pass (vars utbildning jag har missat TVÅ ggr, den ena pga sjuk barnvakt och den andra pga magsjukt barn. (Vem har sagt att det är krångligt med barn?

 Anna-Maria kör också en massa andra klasser; men jag har hört att hennes IW-klass
 ska vara något utöver det vanliga;-)


AMT;-)

Imorgon är det andra och sista visningen för Intersport och Energetics, så jag ska verkligen försöka komma i säng och få min beauty-sleep, cause i will need it....

ZZZZZ/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0