Quick-fix...

Hallå vad hände?

Har ju varit så duktig med min egenträning, anti-stressandet och nu har jag varit jättenoga med kosten (inget socker eller snabba kolhydrater)....

Men nu sitter jag här, småont i ryggen, trött som en lus, mår lite illa för jag tror helt enkelt att jag fått i mig för lite energi idag, samt kan det ha att göra med att jag sovit drygt 4 timmar inatt...;-)

Så, sömn, Yoga/Balance, kanske en massage(?), rejält med käk (RÄTT käk), och kaffe med AK imorgon är mitt snabb-recept för hur jag ska kunna quick-fix:a mig.....

Natti natti...//M



Kommentarer
Postat av: Patrik

det är bra. undvik socker, det är a och o när man vill komma i / hålla sig i form!

2011-01-27 @ 10:06:09
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0