MXDC

Idag spenderade jag eftermiddagen på utbildning på Sportlife Backaplan där man har öppnat en liten shop med MXDC träningskläder. Ett norskt märke i schysst design, härliga färger och funktionståligt material!



Det här lilla kitet får nog bli mitt;-)

Gillar både snittet och färgerna! Härligt med nåt nytt!

Så titta in till shopen, och våga var lite annorlunda! Specialerbjudanden just nu också!

För övrigt blev det en lååång kaffe med min bästa AK idag, Tack för att du finns Snäckan!

Ingen träning dock då jag lovat mig själv lite vila, men nu "drar" det ordentligt i benen, får nog ta och köra lite bålstabilitet här hemma med balansbrädan;-)

KRAM//M


Kommentarer
Postat av: A-K Tersing

Hallå!



Skit snygga kläder,,, MEN du är ju skit snygg!! Kram

2011-01-27 @ 08:39:36
Postat av: Elvira

Hej Malin!



Det är klart att dem är fina när det är du som har dem på dig! Du är jätte snygg Malin!!!

Vilken kropp du har fått!

Kram Elvira

2011-01-27 @ 10:03:54
Postat av: Patrik

Oj oj oj vilken härlig kropp... synd den täcks av kläder bara. Skoja bara! ;) Bra jobbat!

2011-01-27 @ 10:05:31
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Malin

Tack, vad söta ni är! Suger åt mig av era fina komplimanger! KRAMAR

2011-01-27 @ 10:16:06
Postat av: Anna-Karin

en lååååångkaffe kommer sällan ensam ;)PUSSS

2011-01-27 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0