Monday is Funday!



Var så inspirerad efter helgens konvent att jag la ner en extra timme för att verkligen slipa på nya MRL passet, och det gjorde resultat! Musiken matchade perfekt (Tack Mangan!), övningarna flöt på, och jag fick gåshud under finalen!

Precis som det ska vara helt enkelt! Om man lägger ned tid och energi på sitt pass, lönar det sig!
Fick flera fina kommentarer efter passet, det värmer så mycket! Även om man själv är nöjd och tycker det är ett bra pass så betyder det så mycket när ni visar er uppskattning! TACK TACK TACK!

Och apropå uppskattning så har den här killen uppmärksammat min uppskattning, Det tackar vi för!

Mycket av det positiva kretsloppet här idag, som ni märker;-)

Denna veckan kör jag Tre Zumba-pass, alla på Sportlife Partille;
Tisdag 17.00
Torsdag 18.30
Lördag 10.15

Mycket Zumba alltså, Tisdagen & Torsdagen är redan fullbokade (70 platser, helt galet!) men det finns några kvar på Lördagen!

Lets Make It Happen! Choose your own Destiny!//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0