Modevisning & CD-kaos!

Igår hade finaste Bernie fixat gig på Intersports headquarter för visning av Höst/Winter 2011.
Vi körde vår "ass-shakin-dance och det gick riktigt grymt!
Bra ljus, ljud och energisk publik gör ju att man hittar den extra gnistan...!

Gänget i snygga träningskläder från nya märket "Energetics" Jag ÄLSKAR färgen på mitt linne! (OCH Saras bräda);-)



Fick verkligen bekänna "improvisationsfärg" på eftermiddagen dock när jag precis innan jag skulle köra igång mitt Zumba-pass inför 70 pers, upptäckte att jag fått med mig fel skivor! Som tur var skulle min kära kollega och vän Paula vara med på passet, så hon fick kasta sig i min bil och piska skiten ur den på utbyvägen för att hämta min stora cd-case!!! Tusen gånger tack Paula!

Så det blev en uppvärmning utan musik, med genomgång av lite olika Merengue och Salsa-steg, som tur är ligger ju mitt place nära gymmet, så vi fick köra igång "på riktigt" 10 min över utsatt tid!

Så typiskt att det hände mig just igår! Tidigare på dan snackade vi i SLDC om hur viktigt det är att ha all musik på en och samma skiva, att bara kunna köra på, och hur b det är  hålla på och byta! Och det var precis det jag fick göra igår....!

Men men, nån gång ska det också hända, har ju instruerat i några år och kan mig inte minnas att det har hänt förr;-)

Kan fortfarande inte hitta den "riktiga" skivan, så jag gissar att den fått egna ben och traskat ur fodralet....

Ikväll blir det "egenträning" med Löpning och Christians övningar!

Push it to the limit//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0