Farväl 2010!

Och Tack för året!

Så många har summerat år 2010, och gjort det sååå bra, men jag tänkte ändå ge er några av mina största händelser 2010..;

KÖRKORTET!
Efter många om och men så fick jag äntligen tummen ur och fixade kortet som ger mig så mycket frihet! Att M dessutom köpte en liten bil till mig, var ju som grädden på moset;-) Känner sån tacksamhet och samtidigt är jag så stolt över mig själv att jag fixade det!

Sportlife+ZUMBA!
Alldeles i början av Januari slogs portarna upp på SPORTLIFE PARTILLE!
Jag hade ju länge gått och värkt på om jag skulle börja instruera igen eller inte, och när jag i November 2009 fick nys om att det skulle öppna ett SPORTLIFE 5 minuter från där jag bor, så blev det hela så självklart! Jag fick gå på audition, och blev anställd! Jag hade hört så mycket bra om företaget, och my god vad ryktena var sanna;-!
Jag har träffat så många underbara, kompetenta, kreativa och positiva människor i företaget under året som gått, och som har gett mig så mycket! Jag fick även möjligheten att gå Zumba-utbildning, men kunde först inte gå pga av lite andra inplanerade saker men i sista stund så ändrade jag i planerna så jag kunde gå...;-)
Jag kände direkt under första utbildningsdagen att detta var min grej, mest för att jag förstod att mycket hängde på positiv energi och att förmedla glädje, (vilket jag själv tycker är enormt viktigt), men även för att rörelserna var så bekanta för mig...;)
Och så mycket positiv respons vi fått från medlemmarna! Fullbokade pass och reservlistor, Zumba-febern har varit ett faktum 2010! Trots en del hårda ord från olika håll om Zumban, så kan INGEN förneka att det är en succé! Tack Sportlife för att vi Alltid är på väg framåt!

Jag har ju också fått möjligheterna att komma medlemmarna nära på ett annat sätt, genom att jobba i receptionen litegrann på mitt älskade Sportlife Partille... Jag trivs (inte helt otippat) som fisken i vattnet av att kunna ge våra medlemmar service på bästa sätt, möta deras behov vare sig det gäller att erbjuda dem rätt sorts medlemskap hos oss eller att tipsa dom om pass som vore nåt för just dom;-) Det kanske inte anses som jordens flashigaste jobb, men jag gillar det! Och att jag dessutom får ha ett helt litet gäng av underbara damer som arbetskamrater toppar ju det hela!


Jag tycker i det stora hela att 2010 har varit ett bra år! Vi har fått lov att vara friska, (förutom kräksjuka, förkylningar, allergi och astma) men vid jämförelse med andra så är det ju ingenting.
Självklart minns jag och beaktar vad som hänt runt omkring mig och i stora världen, både små och stora händelser...

Jag har många tankar, förhoppningar och mål satta för 2011, men dom tar vi imorgon!

Nu ska här kollas film! (det är bara vi som gör det idag va?);-)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0