Dagen då ALLA började sitt nya liv...

Och det är ju fantastiskt!

Så mycket glöd i människors ansikten när de kommer med sina småsvettiga halvihopknycklade julklapps-presentkort i näven. Det här "Nu-attans-har-jag-bestämt-mig uttrycket", så mycket förväntningar och förhoppningar om att nu ÄNTLIGEN komma igång med träningen. Det är så underbart att få vägleda dom genom passbeskrivningar, bokningssystem, maskin-instruktioner och lite allmänt pepp om att "ta det lite easy i början, gå på många Core-pass för att träna upp bålstabilitet och undvika skador". Hör i detta nu min egna röst eka i mitt just nu hyffsat tomma huvud (just det, bara just nu;-).

Hoppas hoppas bara att entusiasmen håller i sig. För det är ingen tvekan i att ALLA vet att vägen till ett friskt, sundt och välmående liv, börjar med träning. Det är så solklart och uppenbart.



Så varmt välkomna alla "gamla" och "nya" medlemmar. Lets make it ett grymt träningsår 2011!

Right?

Are YOU on the right floor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0