Ojojoj...

Det ser ut som att det kommer att hända grejer i mitt liv inom en snar framtid... Nåja, händer grejer gör det väl för det mesta men den här "grejen" kommer att innebära en stor omställning i mitt liv... (Och nej, jag är inte gravid...)

Ingenting är iofs HELT klart ännu, men förhoppningsvis blir det det väldigt snart...;-)

Och det liksom pirrar i magen på mig, har ju längtat efter en STOR utmaning ett tag nu, känner mig så REDO för detta!

Har svårt att fokusera på så mycket annat just nu, har "det" i tankarna mest hela tiden...;)

För övrigt så har Signe varit magsjuk hela morgonen och förmiddagen, jag har känt mig lite halvskum men inget mer, och nu leker hon som om inget har hänt och jag känner inte av något...? Kan det gå över så fort? Hoppas det iallafall!

TACK Sara "Mumin" Hänninen som tar min Dancefusion idag! Du är en stjärna, ängel, klippa, ALLT!

KRAM M


Kommentarer
Postat av: Fia

Inte alls nyfiken på vad "det" är... ;-) Call me!! Kramis

2011-02-15 @ 20:14:29
URL: http://misssophie77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0