DANZA!

Det bidde inte så mycket dansa idag, men jag smet in en stund på Johannas grymma Zumba, och fick skakat lite rumpa...  fortsatte i gymmet och körde mina bålövningar plus lite skakig armträning, det märks att jag inte styrketränar speciellt mycket... Men men, jag gör så gott jag kan och det får duga;-)

Har det där pirret i benen hela tiden, det brusar i hjärtat och jag vill bara uttrycka, explodera och förmedla...

Dansa Dansa Dansa...

Vill dansa högt, starkt, djupt, introvert, mjukt, följsamt, extrovert och briserande.

Får ladda med grym musik och stänga in mig i en sal nån dag och bara skapa. Min psykoterapi.



Imorgon är det fredag och det firar jag med Dusko och Johanna för lite kreativt Zumba-arbete.

Lill-prinsessan får följa med. Det ska börjas i tid och dessutom är hon grym på att skaka rumpa. Eller skaka jumpa som det hetej på hennes splåk. R funkaj inte jiktigt föj henne...;-)

Mitt lilla troll. Vackrast i världen och så värdefull som inget annat.





Ma´mmas lilla danstjej;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0