Gilla läget!

Herregud vad tiden går fort. och vad det händer grejer hela tiden. Balansera mellan att vara den där personen som ÄLSKAR när det går i hundranitti, som blir pushad av ansvar, samtidigt som personen (jag) vill kunna vara helt ledig då och då, koppla av och bort samt ha KVALITETSTID med den viktigaste lilla stora personen i personens (MITT) liv.

Livets balans, inte alltid lätt.

Så vad har hänt sen sist?

Mitt lilla företagsgig i Tylösand gick fantastiskt bra, och skulle så gärna lägga ut mailet jag fick av de ansvariga, med massa grymma kommentarer om hur de upplevde "passet", men jag kommer omgående bli anklagad för hybris om jag gör så, så jag låter bli;)

En hel del jobb, och tyvärr en "stressad" rygg/höft. så jag har tagit ledigt från mina klasser i två veckor (minst) för att försöka rehab-träna mig frisk.

Det märks att hösten är här, på FB riktigt känner man att många är lite smådeppiga, det är ju liksom lättare att verka glad om solen skiner ute?

Jag tycker iallafall att det är tokmysigt med levande ljus, ingen stress över att "nu måste vi passa på attt vara ute och njuta av solen när den är framme", gilla läget alltså!

Peace Out! M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0