Uppladdning!

Inför mitt företagsgig i eftermiddag på hotel Tylösand, Halmstad.

(Det är något med mig och det stället, jag "dras" verkligen dit i olika sammanhang;)

Det är jag och ca 150 IT-konsulter, och mitt uppdrag är att kicka igång, inspirera till rörelseglädje och att förmedla energi. Har skräddarsytt ett pass för dom, de har flower powertema så det blir en del sköna 60, 70-tals låtar men även lite annat...

Lite nervös, men mest förväntansfull!

Ikväll vankas det även välgörenhetsfest på Valand, så får se om jag har någon energi kvar för att gå på den;)

Kick it! //M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte fråga hur du äter en vanlig dag med träning och hur man ska göra för att tappa fett på benen fast samtidigt "gå upp i muskler"?!

2011-08-19 @ 15:45:01
Postat av: beciell

VILL DU HA ENKLA SHOPPINGPENGAR?? Samla poäng genom att delta i undersökningar och annat kul! Poängen växlar du sedan in mot ett RIKTIGT presentkort som du får hemskickat från tex H&M (jag fick precis ett kort på 150 kr hemskickat) bli medlem här, helt gratis och tjäna pengar att shoppa för enkelt! http://www.gratismakeup.se/?r=191211

2011-08-19 @ 15:59:01
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0