Sista...

...Onsdagen med Zumba i Partille!
Till höstschemat (som kör igång nästa vecka), kör jag följande klasser;

Måndag 18.45 Partille MRL
Onsdag  19.30 Backaplan Zumba Fitness
Lördag   10.17 Partille Zumba Fitness (jämna veckor)

Tack alla som varit på min Zumba på Onsdagarna i Partille! Alltid fullt, (70 pers), även när det var 27 grader varmt och semestertider!  Tacksam klass att köra!

Imorgon ska jag och min Zumba-Partner Dusco på en liten fotoshoot inför kommande uppdrag!
T.ex, Rosa dygnet 2010

En skojig grej till som händer i Höst (nästa helg) är att jag och Sara ska till Sportlife Jönköping City och köra MRL & Zumba, och även en kick-off klass för deras personal! Thats nice!
Så underbart att få köra tillsammans med denna sprudlande, och enormt kompetenta instruktör!

Nu är det KUDDEN som gäller!!!

PS! Vill du komma och prova nån av mina klasser, men har inte kort på Sportlife? Maila mig: [email protected], så fixar vi det! DS!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0