Idag är det jag...

Som är dagens porträtt på Rosa bandet sidan!





Så gå in och läs för bara den sakens skull, eller till och med för att se hur du kan använda dygnet till förmån för inte bara dig själv, utan även för Cancerfonden!

Det kommer bli helt grymt!!!

Måste citera Emil Forss från ett utskick alla fått ang rosa dygnet;

Avslutningsvis bjuder Malin Hennings och Dusko Cvijiv på ett Zumbaparty som heter duga! Malin var den som hade bäst statistik av ALLA instruktörer i region Göteborg. Hennes Zumbaklass i Partile hade en beläggning på 96% under HELA sommaren. Salen tar 70 pers, så något utöver det vanliga måste ju kvinnan göra!? Är du Zumbainstruktör är det ett ypperligt tillfälle att inspireras av Malin och grymma Dusko som garanterat kommer bjuda på en show!


Blir alldeles varm av orden... Så glad!
Det faktum att det känns i kroppen som om att jag åkt på en dunderförkylning dagen innan vi åker på semester, lägger jag åt sidan!
Positiva tankar, right folks???



Så glöm INTE; 2 Oktober kl 22.00 ZUMBA PARTY med mig och Dusco på Sportlife Exclusive efteråt är Spa:t öppet och natten är ung... anmäl dig till [email protected] !! Det kostar 100 spänn och ALLT går till Cancerfonden. ALLA som jobbar med det här ställer upp helt ideelt!

Bra start på dagen? Det kan man verkligen säga!

Nu, preppa och proppa med massa nyttigt, ska INTE bli sjuk!!!

Snorisch//M


Kommentarer
Postat av: Anders

Med risk för att du snart spricker, men av samma anledning som Emil skriver har jag tagit mig friheten att skicka in ett mail och nominera dig till "Årets Gruppträningsinstruktör". :-)

http://www.healthybusiness.se/index.php?ID=25&news=11



Håller tummarna!

Se nu till att bli frisk och njut av semestern!

2010-09-15 @ 11:18:37
URL: http://sportlifecykel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0