Katastrofal...

...Bloggning i helgen, jag veeet men jag bloggar ju bara när jag KÄNNER för det, och i helgen infann sig inte den lusten helt enkelt!

Helgen gick fort, var full-laddad med massa kul, vi börjar från början;

På Fredagen blev det ingen BodyPump, men dock härligt Fredagsmys med mina godingar!

Lördagsmorgonen bjöd på min Zumba-klass på Sportlife Partille, Full klass, grymt tryck och härlig respons både under och efter passet! Efter det åkte jag och Loppan en sväng till Allum och försökte hitta lite kläder till henne, men kom därifrån med Lördagsgodis och två par vantar... Ingen storshopping där alltså...;-)



På kvällen var det dags för Kick-Off för några Sportlife anläggningar, bland annat Backaplan (som jag "tillhör").
En fråga som jag ofta ställt mig i dessa sammanhang, är hur är det möjligt att så många roliga, energifyllda, spontana, verbala, härliga människor kan jobba i samma företag??? Har alltid så kul i deras sällskap!!!
De flesta drog vidare in mot Lounge (där det var ett hejdlöst shottande, poledanceande och annat barnförbjudet har jag förstått) men jag valde att susa hem i min lilla Clio vid tolvsnåret...


Platscheferna Linda & Lisa hälsar välkomna!


Min MRL kollega Magnus;-)

sen dog mobilen så "tyvärr" har jag inga fler bilder...

Kontentan av kvällen är att;

Ja, jag är GRYM på att hoppa säck
Ja, Jag suger stenhårt på att äta hallonsnören (iallfall när herr Berg fäller den ena sjukt roliga kommentaren efter den andra på sin härliga halländska så jag inte kan SLUTA skratta)
Ja, jag SKULLE hängt med in till stan och visat gänget vart skåpet ska stå, (iallafall när det gäller den där stången)

På Söndagen var det dags för Signes FunkyKidz som hon har längtat efter hela veckan, men dansfröken var sjuk... Tyvärr fick vi inte meddelanden i våra mobiler förrän kl 11, och klassen börjar kvart över, så det blev total härdsmälta för lilla Fröken Sörgren när vi kom fram och några andra mammor sa att det var inställt... Hon blev så ledsen lilla räkan så vi gick in och lånade salen tillsammans med några andra och lekte lite björnen sover och sådär... Men det blev inte riktigt samma sak....

Vi drog oss iallfall in mot stan och jag vickade en Zumba på Sportlife City Domkyrkan, och det var som vanligt fullt och skön stämning! Känner mig så vansinnigt "med" i mina låtar, jag kan dem utan och innan nu, så det är lätt att coacha, quea både visuellt och verbalt, och då får deltagarna de bästa verktyg för att kunna lära sig stegen OCH ta ut dem...

Mina finingar mötte upp mig på gymmet och vi fortsatte på stan med Fika och lite shopping...



Hittade superfina jeans, skjortklänning och en collegeklänning till Myran!
Jag slog till på de här från Vagabond;

Som jag gått och sneglat på en vecka. Helrätt för mina stora känsliga fötter!

Hoppas ni haft en underbar helg, och att ni får en fantastisk vecka!

Ta hand om varandra!

KRAM M




Kommentarer
Postat av: Jim

WTF?! HALLÄNDSKA?! ehh nej.. :D

/J

2010-10-11 @ 23:58:16
URL: http://jl-inspiration.blogspot.com
Postat av: Malin

Skånska, halländska, smålänska, danska, WHATEVER! Gött låter det iallafall!

2010-10-12 @ 08:50:52
URL: http://activemama.blogg.se/
Postat av: Elisabet





Jättekul att träffa dig med! :)

Och vi ses definitivt på lördag å Zuuuuuuuuuuuumbar ;)



Ha det bra tills vi ses!



Stor kram!



..och tanten? Dra mej baklänges...Om jag är hälften så tokfräch som dig när jag blir mamma kommer ja va dönöjd!!



2010-10-12 @ 18:42:06
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0