What to say....?

Galet dålig uppdatering i en hel vecka, men jag hade den RÖTNASTE (uttalas med grov götebosska) veckan på länge, och valde att krypa in i mitt skal och självläka. Been there before, och jag kommer alltid ut ur skalet och mår bättre än när jag kröp in...

Anledningarna till den pissiga veckan är flera, men som jag brukar säga; " Det är bara att kräla ner i hålet,  tugga i sig skiten, och krypa upp igen". Som tur är så blir man ju starkare av motgångar!

Det verkar iallfall inte som att jag är den enda som "sjunkit ihop" det sista. Hösten och mörkret har tagit ett stenhårt grepp om oss, och det gäller ju att välja sin tillvaro bortom det dunkla, och välja in det fina, ljusa...

Min glädje i mörkret (gud vad det låter melodramatiskt!), har iallafall varit min fina Signe och självklart Mattias. Tänk vad mycket vi har gått igenom mycket på de här snart fyra åren! (Och man behöver inte vara ett matte (!)geni för att förstå att det gick VÄLDIGT fort för oss att fortplanta oss med tanke på Signe snart fyller 3! Snabb huvudräkning där;-)
Nu är det bara att blicka framåt, och jag har mycket kul att se fram emot!

The Convention nu på Lördag (Då ska jag fan strippa skiten av Åsa E, Its a promise!)
S-Core Utbildning,
SportlifeCrazyShakyDance-Show på FITNESS Festivalen, Kommer bli så grymt!

Har även tagit på mig en del X-tra klasser i November/December!

Så mina vänner, visst ska vi ha en härlig vinter?

Det är liksom bara att BESTÄMMA sig!

Om ni verkligen vill ha en adrenalinkick, en glädjerusch, eller helt enkelt vara med på ett pass som ger en våldsamma svettningar, fast glad bakdel och massa rysningar, så ska ni komma på min MRL i Partille på Måndagar! Shit vad 60 deltagare kan ge en så mycket!

Och tack vare våran underbara Inspirationsdag i Lördags, fick jag med mig massa tricks för att få koreografin att flyta bättre, och det gick hur bra som helst! Och tack vare Mangans grymma mixade skivor fick jag ihop det ÄNNU bättre! Så Tack HELENA, MIA & MAGNUS för att ni gör mig bättre och bättre!

(Man ska ju visst vara väldigt försiktig med att säga att man ÄR bra, har jag hört;-)

Hej och välkommen hem till Familjen KAOS!




"Min Mamma föddes på tidigt 80-tal, syns det?"


Godnatt people!

//M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi crazy-shaky skakar bort all grå höst å kall vinter. YOU GO GIRL! :D

2010-11-01 @ 22:56:40
URL: http://johannajohannagbg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för all energi DU ger oss på måndagar.

Absolut bästa MRL-instruktören.

2010-11-02 @ 07:22:46
Postat av: Anonym

Coolt med snetofs!

2010-11-02 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0