Vackert...



Vaknar till ett underbart Vinter väder, tänk att det kan vara så vackert när man tittar ut, till och med på Utbyvägen;-)

(och med det sagt vill jag egentligen mena; SLUTA klaga på snön! Det är ju fantastiskt fint nu, kallt och inte rått, snö man kan åka pulka på och inte bara massa slask, och det allra allra bästa; LJUSET!)

Tyvärr vaknar jag även med världens huvudvärk, inte första gången den här veckan... Och med inte så många bra sovtimmar i bagaget, fick jag lämna tjejerna i sticket på showträningen imorse... Sorry girls!

Men, det finns liksom gränser för hur mycket man kan pressa sig själv, (Ja, jag har blivit vuxen och lärt mig att kunna säga nej;-)
Och hade jag kunnat gå och lägga mig och självdö i soffan efter träningen hade jag ju gjort det, men med barn och "plikter" så fungerar det ju inte så. Dessutom ska jag vicka Duskos Zumba i Frölunda 13.20, så  jag behöver min energi där...

Vi får se om de är så grymma som nallebjörnen säger, de där FrölundaZumbisarna...;-)


VinterKram//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0