SkolZumba & HemmaSPA...

Världens skönaste gäng som rockade fett på Zumban!!!



Jag fick den stora äran att ha en Zumba med 70 högstadiekids imorse, och dom var grymma!
Hade faktiskt ställt in mig på att det kunde bli lite si och så med deltagandet, men icke!
Vilka stod längst fram och kämpade bäst? Jo, "fotbollskillarna" från 9:an! (anar ett visst betygs-tänk där, Kepp u the good work!)

Sen var det snabbt hem, fixa tvätt, mat och DETTA STÄNDIGA PLOCKSTÄD, och efter det jobb i repan...

Belönade mig med ett ordentligt fotbad när jag kom hem, scrubade och masserade samtidigt som jag hade på en ansiktsmask! Vardags-rå-om-sig-själv-pyssel, tack för att jag tog mig tid! En stor kopp té och några Riesen blev det såklart också...;-)





Nu ska jag borra ner näsan i min dotters sov-svettiga hår, pussa på de goda runda kinderna och sova sött, imorgon är det en ny dag...!

Kram Vänner! //M




Kommentarer
Postat av: Fia

Fan va kul!! :-)

2010-11-17 @ 09:05:41
URL: http://misssophie77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0