Baby I like It!

Det har varit fullt hus på Måndags-MRL:en några veckor nu, och det är ju såklart sketasköj när det kommer mycket folk på passen!
Zumban har man ju blivit van (läs bortskämd), att det kommer mycket folk, och även om jag tycker att fulla pass är ett bevis på att folk gillar det man gör, så är det fortfarande bara ETT bevis... Det jag menar är att det finns fler sätt att "mäta" sin kvalitet... Jag är också medveten om att det inte handlar om bara MIG, utan även om tid, plats etc.... Samtidigt vill man ju klappa sig på axeln lite, ofta har man ju ingen aning om vad deltagarna tyckte om passet, av 60 pers kanske 3 kommer fram efteråt och ger positiv feedback...

På Sportlife jobbar man helt och fullt med utveckling/utvärdering av oss instruktörer, vilket jag tycker är sååå bra! Min första utvärdering var så nyttig för mig, för när man jobbat som Instruktör/lärare i ett antal år, lägger man ofta till sig  små egenheter, både bra och dåliga...;-) Så det är ett grymt sätt att bygga nya mål och "lära sig" om sig själv...
Sen har vi också ofta vidareutbildning/workshops inom varje område, vilket ger mycket kreativ inspiration!
Jag har ju verkligen bestämt mig för att den här terminen ska vara en "utvecklingstermin för mig, och har haft utbildningar/inspirationsdagar typ varje helg. Tyvärr kunde jag inte deltaga på S-Core utbildningen som var i helgen, pga Signes magsjuka...

Men men det finns ALLTID något att jobba på, och det är ju därför mitt jobb är så kul!

Just nu söker Sportlife även nya Zumbainstruktörer, man har möjlighet att få gå en Zumbautbildning nån gång i Januari. Audition är fredagen den 3/12 kl 14:30-16 på Sportlife Backaplan.

Kontakta Åsa Eriksson [email protected] eller Anna-Maria Tedfelt [email protected] för bokning av audition!

Så har du drömmar om att få stå där framme och leda ett Zumba-pass, förverkliga dom!
OCH bli en del av vårat fantastiska Instruktörsteam!

Har du några frågor om Zumba, hur det funkar att vara instruktör, får du höra av dig till ovan nämnda damer, eller till mig!

Och vad gillar ni den här?;


Eller den här;


Puss på er!

/Malan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0