Aptrött....



Idag är jag sådär aptrött. Fick mig en ordentlig kreativ kick på jobbet idag, det behövdes! Tänk att det går att göra en bruksanvisning av en produkt (som jag iofs fortfarande inte riktigt vet hur den fungerar), så att den blir både snygg och förståelig (?)! Nåväl, brukaren av produkten är ju lite mer insatt i Motorsportsdelar än vad jag är. Hoppas vi.

Sen var det dags för snabbhandling,  hämta Sessan från dagis (ajabaja att handla innan hämtning, men det var faktiskt på vägen!) Hem och laga middag, och sen min älskade MRL i Partille! 57 personer förgyllde min kväll med all sin energi och närvaro, och jag tackar och bugar för de fina orden efter passet!

Så sängen lockar nu, Imorgon är det full rulle igen... På morgonen Zumba för en skolklass, och sen jobb på mitt andra (eller tredje?) jobb, repan i sportlife Partille. Älskar att komma dit och jobba, träna eller instruera. Så härlig miljö att vara i, och så härliga medlemmar och arbetskamrater!

Peace, Löve, sömn!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0