Host Host...

Signe vaknade vid tvåtiden inatt, hostandes och med 38.6 i feber...

Mannen la sig på soffan och jag och Mini-Me försökte sova men det var ganska kört...
Framåt morgonkvisten la det sig och vi fick sova någon timme.

Är som en zombie idag men det är bara att ignorera och plocka fram extra-batterierna!

Fullbokad MRL på Sportlife Domkyrkan 12.00

Lunch-fika med Anna-Karin innan jag tar tåget till Stenungsund för att göra naglarna på en brud!

Matte får vabba halva dan helt enkelt, Jag brukar ta de flesta vab-dagarna men jag tror varken deltagarna till mitt pass eller den tjej som ska gifta sig imorgon blir så lyckliga om jag vabbar;-)


Så, Från detta:





Till detta:



Puss o kram//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0